Onderscheidend in procesefficiëntie

Duurzaamheid speelt een grote rol bij de realisatie van projecten. Voor kleinschalige woningbouw is Beers Elektrotechniek te juiste partner. Bij voorkeur richt zij zich op transformatie van bestaande gebouwen, bedrijfsverzamelgebouwen en -units en renovatieprojecten in de woningbouw omdat dit belangrijke aspecten zijn van duurzame ontwikkeling. Het renoveren en hergebruiken van bestaande gebouwen vermindert niet alleen de druk op de beschikbare grond, maar ook de hoeveelheid energie en middelen die nodig zijn om nieuwe gebouwen te bouwen. Door bestaande gebouwen te transformeren en te renoveren wordt tevens architectonische erfgoed behouden en een unieke uitstraling gegeven aan een wijk of stad.

Bedrijfsverzamelgebouwen en -units zijn een geweldige optie voor kleine bedrijven of startups die op zoek zijn naar betaalbare en flexibele werkruimte. Door bestaande gebouwen om te bouwen tot bedrijfsverzamelgebouwen en relatief kleine beschikbare grondposities te benutten voor bedrijfsunits dragen wij eraan bij in samenwerking met onze vaste opdrachtgevers om ondernemers de kans geven om te groeien en te bloeien.

In de woningbouw kunnen renovatieprojecten helpen om verouderde gebouwen nieuw leven in te blazen en ze aan te passen aan moderne behoeften en trends. Het renoveren van woningen kan ook de levensduur van het gebouw verlengen en de energie-efficiëntie verhogen, wat op zijn beurt de bewoners helpt om hun energierekening te verlagen en het milieu te sparen. Ook voor de bewoners van sociale woningbouw ontstaan er zo kansen om hun steentje bij te dragen aan een meer duurzame wereld.

Kortom, de transformatie van bestaande gebouwen en renovatieprojecten in de woningbouw zijn belangrijke stappen naar duurzame ontwikkeling. Ze verminderen de druk op de beschikbare grond, behouden architectonisch erfgoed, bieden betaalbare werkruimte voor ondernemers en verlengen de levensduur van gebouwen terwijl ze de energie-efficiëntie verhogen.

Beers Service & Onderhoud voert service en onderhoud uit voor zowel woningbouwcorporaties, Verenigingen van Eigenaren, aannemers, gemeenten, bedrijven als particulieren. Hierbij streven wij continu naar een zo efficiënt mogelijk proces. Dit streven heeft geresulteerd in een eigen, uniek volledig geautomatiseerd traject voor onderhoud en service, waarmee we voldoen aan alle kwaliteitseisen die door verschillende certificeringsinstellingen, zoals bijvoorbeeld het KWH-huurlabel, worden gesteld.

Vanuit ons kantoor in Berkel en Rodenrijs staan we bewoners te woord. Elke opdracht krijgt meteen een uniek werkbonnummer per adres in ons softwaresysteem Syntess Atrium. Al in de beginfase kunnen bewoners een afspraakdatum en –tijdsbestek afspreken, zodat zij kunnen regelen dat de nodige service en onderhoud worden uitgevoerd wanneer het voor hen het beste uitkomt. Moeten er materialen besteld worden, dan geschiedt dit binnen twee werkdagen. Voor opdrachten die kosten met zich meebrengen die 500 euro overschrijden, zorgen we dat de opdrachtgever binnen vijf werkdagen een offerte krijgt.

Onze servicemonteurs worden aangestuurd vanuit het digitale planscherm. De mobiele werkbonnen die op ons kantoor aangemaakt en gepland worden, worden automatisch verzonden naar de iPad van onze monteurs. De mobiele werkbon geeft direct inzicht in de actuele status van de activiteiten, beschikbaarheid enz. van de monteurs én in de geplande werkzaamheden. Door middel van symbolen kunnen we de status van de werkbon (reizen, werkzaamheden gestart / afgerond) in het grafisch planscherm volgen. Onze monteurs vullen ter plaatse de informatie van de geconstateerde problemen en de uitgevoerde werkzaamheden in en boeken tevens de gebruikte materialen op de werkbon. Wanneer de service- en onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond, laat de monteur de bewoner een handtekening plaatsen op de werkbon.

Door de volledige automatisering, is ons systeem altijd up-to-date. Elke ochtend controleren we de werkbonnen. Dagelijks brengen we opdrachtgevers op de hoogte van de afgeronde service- en onderhoudsopdrachten en sturen we de factuur van de uitgevoerde werkzaamheden. Ook werken we het overzicht KWH-meldingen dagelijks bij, waarin we de bijzonderheden van alle nog lopende / openstaande opdrachten noteren. Klanten zijn bij Beers dus ook altijd op de hoogte van de status van de nog lopende opdrachten.

Kortom: dankzij deze digitale werkwijze kunnen wij snel schakelen, zijn we bijzonder flexibel en efficiënt, weet u als klant altijd waar u aan toe bent en wordt de kwaliteit gewaarborgd.