Digitaal proces

Wij voeren service en onderhoud uit voor zowel woningbouwcorporaties, Verenigingen van Eigenaren, aannemers, gemeenten, bedrijven als particulieren. Hierbij streven wij continu naar een zo efficiënt mogelijk proces. Dit streven heeft geresulteerd in een eigen, uniek volledig geautomatiseerd traject voor onderhoud en service, waarmee we voldoen aan alle kwaliteitseisen die door verschillende certificeringsinstellingen, zoals bijvoorbeeld het KWH-huurlabel, worden gesteld.

Vanuit ons kantoor in Berkel en Rodenrijs staan we bewoners te woord. Elke opdracht krijgt meteen een uniek werkbonnummer per adres in ons softwaresysteem Syntess Atrium. Al in de beginfase kunnen bewoners een afspraakdatum en –tijdsbestek afspreken, zodat zij kunnen regelen dat de nodige service en onderhoud worden uitgevoerd wanneer het voor hen het beste uitkomt. Moeten er materialen besteld worden, dan geschiedt dit binnen twee werkdagen. Voor opdrachten die kosten met zich meebrengen die 500 euro overschrijden, zorgen we dat de opdrachtgever binnen vijf werkdagen een offerte krijgt.

Onze servicemonteurs worden aangestuurd vanuit het digitale planscherm. De mobiele werkbonnen die op ons kantoor aangemaakt en gepland worden, worden automatisch verzonden naar de iPad van onze monteurs. De mobiele werkbon geeft direct inzicht in de actuele status van de activiteiten, beschikbaarheid enz. van de monteurs én in de geplande werkzaamheden. Door middel van symbolen kunnen we de status van de werkbon (reizen, werkzaamheden gestart / afgerond) in het grafisch planscherm volgen. Onze monteurs vullen ter plaatse de informatie van de geconstateerde problemen en de uitgevoerde werkzaamheden in en boeken tevens de gebruikte materialen op de werkbon. Wanneer de service- en onderhoudswerkzaamheden zijn afgerond, laat de monteur de bewoner een handtekening plaatsen op de werkbon.

Door de volledige automatisering, is ons systeem altijd up-to-date. Elke ochtend controleren we de werkbonnen. Dagelijks brengen we opdrachtgevers op de hoogte van de afgeronde service- en onderhoudsopdrachten en sturen we de factuur van de uitgevoerde werkzaamheden. Ook werken we het overzicht KWH-meldingen dagelijks bij, waarin we de bijzonderheden van alle nog lopende / openstaande opdrachten noteren. Klanten zijn bij Beers Service & Onderhoud dus ook altijd op de hoogte van de status van de nog lopende opdrachten.

Kortom: dankzij deze digitale werkwijze kunnen wij snel schakelen, zijn we bijzonder flexibel en efficiënt, weet u als klant altijd waar u aan toe bent en wordt de kwaliteit gewaarborgd.