Ga naar inhoud
  • Techniek
    • Techniek
    • Bovengemiddeld positief
    • Duurzaam bouwen en transformeren?
  • Service
    • Service
    • Digitaal proces
    • Intercom- en videofooninstallaties
    • FAQ
  • Projecten
  • Over ons
    • Over ons
    • Ons team
    • Samenwerkingsverband
    • Certificering
    • MVO
  • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
  • Portal

Magazine stiel

Magazine stiel

Magazine stielflaxdept_beers2023-08-22T11:09:06+00:00

BEERS | Elektrotechniek & Service

Morsestraat 20 – 2652 XG Berkel en Rodenrijs

Tel: 010 4166488 | E-mail: info@beerselektro.nl

©COPYRIGHT 2023 - 2025 | Website dankzij FLAX.MARKETING

Page load link

Storing melden STORING MELDEN Aanmelden opdracht Voorbereiding Afspraak Storing melden Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Materialen Factuur Afspraak inplannen Lukt het plannen van een afspraak niet op de gewenste datum en in het 2-uur tijdsblok staan wij de huurders en bewoners persoonlijk telefonisch te woord. Onze flexibiliteit draagt bij aan een passende oplossing. Nadat de opdracht is aangemeld kunnen huurders en bewoners zelf een afspraak inplannen in ons systeem voor het oplossen van de storing op een moment dat dit hen het beste past. Opdracht Voorbereiding Voorbereiding Materialen Factuur Unieke werkbon Storing melden Afspraak Opdracht Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. VOORBEREIDING Via de mobiele werkbon krijgen monteurs op basis
van locatie en beschikbaarheid opdrachten toegewezen.
Onze monteurs selecteren
Elke opdracht wordt omgezet naar een unieke
(mobiele) werkbon in ons automatiseringssysteem. Hierop staat
exact aangegeven wat, waar en wanneer er iets moet gebeuren.
Afspraak Storing melden Voorbereiding Na het herstellen van de storing of uitvoeren van het onderhoud tekent de huurder of bewoner voor akkoord. Bestellen ontbrekende materiaal Indien de opdracht grotere gevolgen heeft die leiden tot meerwerk boven de € 500,-, brengen wij binnen 2 werkdagen een offerte uit. Na akkoord door de opdrachtgever wordt deze opdracht binnen 24 uur ingepland en uitgevoerd. Materialen Factuur Afspraak Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Opdracht WIJ BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK Handtekening gereed Onze monteurs hebben de meest voorkomende materialen die nodig kunnen zijn voor het verhelpen van storingen in de bus. Indien er andere of ontbrekende materialen nodig zijn worden deze binnen een dag besteld. Na ontvangst wordt de opdracht direct opnieuw ingepland en uitgevoerd. Bestellen ontbrekende materiaal Materialen Storing melden Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Materialen Factuur Voorbereiding Afspraak Opdracht Meerwerk boven de €500? Direct na deze constatering wordt het materiaal besteld. Binnen 1 werkdag wordt dit geleverd en wordt het onderhoud voor de volgende werkdag ingepland. De opdrachtgever ontvangt een offerte binnen 2 werkdagen. Na akkoord wordt het onderhoud binnen 24 uur ingepland en uitgevoerd. Opdracht wordt realtime met
handtekening gereedgemaakt.
MATERIALEN BESCHIKBAAR Materiaal niet beschikbaar? Ja
Opdracht Storing melden Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Materialen Factuur Voorbereiding Afspraak Opdracht OPDRACHT GEREED Na het herstellen van de storing of uitvoeren van het onderhoud tekent de huurder of bewoner voor akkoord. Factuur Storing melden Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Materialen Factuur Voorbereiding Afspraak Opdracht FACTUUR NA EEN GEREEDMELDING Na gereed meldingen van de opdrachten worden de werkbonnen verwerkt in een factuur. Kosten worden dus snel en accuraat doorbelast. Per werkbon of op een verzamelfactuur per opdrachtgever of periode.

Storing melden Afspraak inplannen Lukt het plannen van een afspraak niet op de gewenste datum en in het 2-uur tijdsblok staan wij de huurders en bewoners persoonlijk telefonisch te woord. Onze flexibiliteit draagt bij aan een passende oplossing. Aanmelden opdracht Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Nadat de opdracht is aangemeld kunnen huurders en bewoners zelf een afspraak inplannen in ons systeem voor het oplossen van de storing op een moment dat dit hen het beste past. STORING MELDEN Voorbereiding Unieke werkbon Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. De mobiele werkbon wordt verwerkt in de planning en doorgestuurd naar de iPad van de monteur die beschikbaar is en in de buurt is van de locatie. Omwille van het milieu willen we onnodige reistijden zo veel als mogelijk voorkomen. Onze monteurs selecteren Elke opdracht wordt omgezet naar een unieke (mobiele) werkbon in ons automatiseringssysteem. Hierop staat exact aangegeven wat, waar en wanneer er iets moet gebeuren. VOORBEREIDING Afspraak Handtekening gereed Handtekening gereed Onze monteurs hebben de meest voorkomende materialen die nodig kunnen zijn voor het verhelpen van storingen in de bus. Indien er andere of ontbrekende materialen nodig zijn worden deze binnen een dag besteld. Na ontvangst wordt de opdracht direct opnieuw ingepland en uitgevoerd. Indien de opdracht grotere gevolgen heeft die leiden tot meerwerk boven de € 500,-, brengen wij binnen 2 werkdagen een offerte uit. Na akkoord door de opdrachtgever wordt deze opdracht binnen 24 uur ingepland en uitgevoerd. Meerwerk boven de €500,- Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Na het herstellen van de storing of uitvoeren van het onderhoud tekent de huurder of bewoner voor akkoord. WIJ BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK Monteurs selecteren Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. MATERIALEN BESCHIKBAAR Direct na deze constatering wordt het materiaal besteld. Binnen 1 werkdag wordt dit geleverd en wordt het onderhoud voor de volgende werkdag ingepland. Materialen niet beschikbaar? Een afspraak maken plant u zelf in.
Wij komen de afspraak altijd na.
Ja Meerwerk boven de €500? De opdrachtgever ontvangt een offerte binnen 2 werkdagen. Na akkoord wordt het onderhoud binnen 24 uur ingepland en uitgevoerd.
Opdracht gereed Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Na het herstellen van de storing of uitvoeren van het onderhoud tekent de huurder of bewoner voor akkoord. OPDRACHT GEREED Factuur Dagelijks sturen wij, indien gewenst, een update naar onze opdrachtgevers zodat zij altijd up-to-date zijn van de status van de opdrachten. Na gereed meldingen van de opdrachten worden de werkbonnen verwerkt in een factuur. Kosten worden dus snel en accuraat doorbelast. Per werkbon of op een verzamelfactuur per opdrachtgever of periode. FACTUUR NA EEN GEREEDMELDING

Ga naar de bovenkant